370. / ZAWIESZAM...

Cześć wam :*

Przepraszam za to, że mnie nie ma, że do was nie zaglądam, że nie odbyła się akcja Mikołajkowa. To nie tak, że mam to gdzieś, gdybym miała nie inwestowałabym w domenę, nie robiłabym rozdań dla was, nie odwiedziała was nigdy, nie zmieniała szablonu.

Po prostu w moim zyciu tak sie porobiło, że ostanią rzeczą o jakiej mam ochotę pisać są kosmetyki, nie balsamowałam się może z miesiąc, nie wspomnę o olejowaniu włosów.

Nie podam wam wszystkich powodów, ale jeden z głwnych to na pewno to, że mój prawie 3 letni związek się zakończył, i nie - nie płaczę, to była moja swiadoma decyzja, ale bardzo wplynęła na moje życie. Staram się robić więcej, z przyjaciółmi, dla siebie, rzadko siedzę przy komputerze.

Do tego doszedł na prawdę wymagajacy kierunek i w sumie średnio sobie radzę, jakoś nie mogę jeszcze wszystkiego ogarnąć.

Cieszę się, że Monia przejeła akcję Mikołajkową, przynajmniej się odbędzie.  Dziękuję :*

Wczoraj były moje 24 urodziny. Jakoś nie miałam ochoty świętować.

Mam nadzieję, że mnie jszcze troche lubicie.

Przepraszam,

kiedyś wrócę :*

monniebardyga@hotmail.com - jak ktoś ma ochotę to jestem tutaj.
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.